معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 14:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 450
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کلاس آموزشی آشنایی با سیستم های اندوسکوپی و ابزار آلات آن

چهارمین دوره آموزشی اداره تجهیزات پزشکی این معاونت با عنوان آشنایی با سیستم های تصویر و شناخت ابزار آلات سیستم های اندوویژن و اساس عملکرد در دوشنبه 27 شهریور1402 در سالن آمفی تئاتر معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، چهارمین دوره آموزشی اداره تجهیزات پزشکی این معاونت با عنوان آشنایی با سیستم های تصویر و شناخت ابزار آلات سیستم های اندوویژن و اساس عملکرد در دوشنبه 27 شهریور1402 در سالن آمفی تئاتر معاونت درمان برگزار شد.
این جلسه با حضور مدرسین شرکت راهیان طب صبا و با حضور مهندس مهرنوش لطفی، رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، کارشناسان تجهیزات پزشکی این معاونت و مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز درمانی دولتی و خصوصی و دانشکده های تحت پوشش این دانشگاه برگزار شد.
 در این جلسه تئوری سیستم های اندوسکوپی، عمل های جراحی و ابزار آلات جراحی گوش حلق وبینی، لاپاراسکوپی، اورولوژی، زنان، ارتوپدی، مدیریت مسیرهای هوایی و برونکوسکوپی، دامپزشکی به طور تخصصی بررسی و تدریس شد و در انتها از شرکت کنندگان آزمون دریافت شد.

دوره های آموزشی تجهیزات پزشکی ماهانه توسط اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان باهمکاری مدرسین و شرکت های معتبر برگزار شده و به شرکت گنندگان گواهی معتبر با امتیاز بازآموزی اعطا شده است.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار تجهیزات پزشکی
  • کد خبر : 246528
مژده قانی
تهیه کننده

مژده قانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *