معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 14:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر محمود بیگلر به عنوان سرپرست مدیریت مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی

دکتر حسین قناعتی، در حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست مدیریت مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر حسین قناعتی، در حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست مدیریت مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمود بیگلر
استادیار محترم دانشگاه
باسلام و احترام
دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در حیطه علوم پزشکی وظیفه خود می داند که با قوت، رسالت خود را در زمینه های آموزش، تحقیق و فناوری، درمان، بهداشت و ارائه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به صورت روزآمد پیگیری و محقق نماید. بر همین اساس مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های دارویی از نهادهای موثر و مهم دانشگاه است که طی دوره حیات خود، توانسته در حوزه بسترسازیتجاری کردن دستاورد های تحقیقاتی علوم دارویی، توسعه کار آفرینی، حمایت از خلاقیت های نیروهای محقق جوان، گسترش واحدهای دانش بنیان در زمینه فناوری های دارویی و نیز تولید محصولات فناوری قابل عرضه به بازار اقدامات ارزشمندی را به نتیجه برساند.
نظر به تعهد، تجربه توانمندی و سوابق ارزشمند علمب و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت و کلیه وظایفریال به عنوان سرپرست مدیریت مرکز رشدواحدهای فناوری فراورده های دارویی منصوب می شوید. انتظار می رود با هماهنگی و تعامل سازنده با معاونین محترم دانشگاه و روسای محترم دانشکده هاو بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن مرکز، علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به برنامه ریزی جهت امور محوله تا حصول نتیجه اهتمام ویژه مبذول فرمائید. امید می رود آن حوزه با بکار گرفتن تمام توان و ظرفیت به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعین شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه ها
  • کد خبر : 237670
فائزه  فهیمی
نویسنده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *