• تاریخ انتشار : 1402/04/24 - 09:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 395
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جابه جایی مرزهای خدمت

سیمین رنجبران: تجمیع همه وسایل رفاهی در یک اتاق، حریم مناسب و رضایتمندی را برای بیماران بیمارستان حضرت مهدی(عج) به همراه دارد

در حال حاضر کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)؛ تنها مرکزی است که به بیمارانی که هم‌زمان دارای چندین بیماری مختلف هستند؛ خدمات ویژه‌ای ارائه می‌ دهد و دست رد به سینه هیچ بیماری نمی زند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیمین رنجبران مدیر امور پرستاری دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی دانشگاه درباره خدمات ارائه شده در اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که در حال حاضر به کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) انتقال‌یافته است؛ تنها مرکزی است که به بیمارانی که هم‌زمان دارای چندین بیماری مختلف هستند؛ خدمات ویژه‌ای ارائه می‌ دهد و دست رد به سینه هیچ بیماری نمی زند.
مدیر امور پرستاری دانشگاه با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر درمان در این مرکز، خدمات آن‌ها را شایسته قدردانی دانست و افزود: اورژانس جدید بیمارستان در مقایسه با اورژانس‌ سابق چه از لحاظ فضای فیزیکی و چه از لحاظ زیبایی محیط و وجود تهویه مناسب تغییرات بسیار اساسی داشته و  تجربه به ما ثابت کرده  هر چقدر کادر درمان در فضای بهتری کار کنند، رضایت خود و بیمارانشان بیشتر می شود.
وی ادامه داد: یکی از امکانات مهم اورژانس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، تجمیع همه وسایل رفاهی در یک اتاق است که حریم و پوشش مناسبی را برای بیماران به همراه دارد.
مدیر امور پرستاری دانشگاه، ساخت بیمارستان به شکل عمودی را در سرعت انتقال بیماران از یک بخش به بخش دیگر مؤثر خواند و گفت: ویژگی دیگر این است که باند هلیکوپتر را روی سقف بیمارستان قرار داده‌اند که امکان خدمت رسانی بهتر را فراهم می آورد و امیدواریم با افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت محقق شود.
رنجبران با اشاره به این که بسیاری از پرستاران نذر می‌کنند که  در اورژانس خدمت کنند؛ گفت: من نیز سه بیمار بدحال داشتم و برای شفای آنان نذر کرده بودم در اورژانس خدمت کنم؛ که با لطف خدا نذرم قبول شد و بیمارانم شفا گرفتند.
وی گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشته ظرفیت ۵۰ بیمار را داشت که در حال حاضر به ظرفیت بیش  از 110 بیمار در شبانه‌روز رسیده است؛ همچنین نوع مراجعان به این مرکز اغلب در سطح یک و دو  و بیماران پیچیده ای هستند که درمان سخت‌تری دارند.
مدیر امور پرستاری با بیان این که دفتر پرستاری دانشگاه، در تمامی شرایط نیروی موردنیاز این مرکز را پشتیبانی می‌کند افزود: در صدد تأمین نیروهای بیشتری در حوزه پرستاری هستیم که با ورود آن‌ها افزایش رضایتمندی بیماران و همکاران را خواهیم داشت.
  • گروه خبری : مدیریت پرستاری دانشگاه,اخبار مدیریت پرستاری,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 238247
فاطمه پولادی
نویسنده

فاطمه پولادی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب