• تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 326
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارائه لباس های طراحی شده بیماران در اولین همایش پوشش حرفه ای در بالین

اولین همایش پوشش حرفه ای در بالین با پویش من یک حرفه ای هستم با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت درمان و انجمن اسلامی پزشکان ایران با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه 1402 در سالن همایش ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، اولین همایش پوشش حرفه ای در بالین با پویش من یک حرفه ای هستم با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت درمان و انجمن اسلامی پزشکان ایران با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه و فاطمه میربازغ، کارشناس مسئول آموزش پرستاری و فاطمه پولادی، کارشناس انطباق مدیریت پرستاری در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه 1402 در سالن همایش ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این همایش، غرفه ای برای معاونت درمان با هدف ارائه لباس های طراحی شده برای بیماران (لباس های شیردهی، ارتوپدی زنانه و مردانه، لباس بخش مردانه و زنانه، شلوار کولونوسکوپی) اختصاص داده شد. در همایش مذکور از مدیران پرستاری سه بیمارستان آرش، مرکز طبی کودکان و ضیائیان که در رعایت برنامه های حریم و پوشش بیمار، پوشش و رفتار حرفه ای کارکنان امتیاز بالا کسب کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 248061
فاطمه پولادی
نویسنده

فاطمه پولادی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *