تاکید دکتر گنجعلی خان بر اصلاح فرآیندهای سامانه سپاس
دکتر گنجعلی خان بر اصلاح فرآیند های موجود در بیمارستان ها برای ارسال اسناد به سامانه سپاس و پایش عملکردهای ارسال شده به این سامانه برای پیگیری مطالبات مراکز در ردیف های تحت پوشش وزارت متبوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هم اندیشی پیرامون ضرورت ارسال اسناد بیمارستان ها به سامانه سپاس و مطابقت اطلاعات قابل نمایش در سامانه سپاس و اطلاعات موجود در HIS،با حضور دکتر علی گنجعلی خان، سرپرست هماهنگی امور بیمه، تعرفه و استاندارد دانشگاه، دکتر مریم رادین منش، رئیس اداره اقتصاد درمان، دکتر سید احمد رضائی، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر فرزادفر، نماینده معاونت اجرایی داروخانه های بیمارستانی، مهندس خطیر، کارشناس آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، سارا اخوان، کارشناس اقتصاد درمان، مدیران و مسئول درآمد و مسئول IT بیمارستان ها در روز دوشنبه سی ام خرداد ماه 1401 برگزار شد.
دکتر گنجعلی خان ضرورت برگزاری این جلسه را، به روزرسانی ارسال اسناد به سامانه سپاس و تنظیم اسناد ارسالی طبق دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی وزارت متبوع اعلام کرد.
همچنین وی در ادامه در خصوص ضرورت پیگیری عملکرد بیمارستان ها توسط مسئولان مراکز و جلوگیری از ضررهای وارده بر مرکز در صورت عدم ارسال صحیح اسناد به سپاس، مواردی را مطرح کرد.
دکتر رضائی گفت: با توجه به اهمیت ارسال اسناد به سپاس و بررسی موارد ثبت شده در ستون های حمایتی وزارت متبوع، این مدیریت توجه به تعدد HIS ها، در دانشگاه و نحوه ثبت متفاوت خدمات در سیستم و تنوع در گزارش های موجود، جهت تسهیل در پیگیری مطالبات و اصلاح نواقص موجود در بیمارستان ها، گزارشی به این معاونت طی روزهای آتی ارائه می کند.
دکتر رادین منش خاطر نشان کرد: برای پیگیری عملکردهای مورد حمایت وزارت متبوع و جلوگیری از متضرر شدن مراکز، در صورت وجود مشکل، باید همه بیمارستان ها نسبت به پایش اطلاعات و حل مشکلات خود مبنی بر اعتبارات قانونی ارسالی از وزارت متبوع اقدام کنند.
درادامه نمایندگان مراکز نقاط مثبت و قابل اصلاح خود، مشکلات موجود در مرکز و مشکلات قابل پیگیری از سوی این معاونت و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه را ارائه کردند.
ارسال نظر