• تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 22:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی نتایج غربالگری سرطان پستان کارکنان شاغل در شعب تحت پوشش بانک صنعت و معدن

به منظور بررسی نتایج غربالگری سرطان پستان کارکنان شاغل در شعب تحت پوشش بانک صنعت و معدن، نشستی با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها، دکتر شفیعی، مدیر درمان بانک صنعت و معدن، دکتر فاطمه خزایی، رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص معاونت درمان و کارشناس بیماران خاص در روز شنبه 20 مرداد 1403 در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، جلسه ای به منظور بررسی نتایج غربالگری سرطان پستان کارکنان شاغل در شعب تحت پوشش بانک صنعت و معدن با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها، دکتر شفیعی، مدیر درمان بانک صنعت و معدن، دکتر فاطمه خزایی، رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص معاونت درمان و نیوشا زندی، کارشناس بیماران خاص معاونت درمان روز شنبه 20 مرداد 1403 در معاونت درمان برگزار شد.

دکتر گنجعلی خان ضمن قدردانی از همکاری مناسب بانک صنعت و معدن برای انجام غربالگری، ادامه این همکاری را در راستای انجام سایر غربالگری ها از جمله غربالگری کولورکتال و دهانه رحم خواستار شد.

در این جلسه مدیر درمان بانک صنعت و معدن از زحمات همکاران اداره پیوند و بیماری های خاص این معاونت برای انجام هماهنگی های مناسب و ارائه خدمات تشخیص زود هنگام سرطان پستان برای همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر خزایی آماری از تعداد خدمات ارائه شده به تفکیک ماموگرافی، سونوگرافی و بیوبسی ارائه کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب در بازه زمانی کوتاه برای همکاران بانک صنعت و معدن بکار بسته است.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 273886
الهه نظری
نویسنده

الهه نظری