• تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 08:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی با روسای مرکز بهداشت جنوب و شبکه های اسلامشهر و شهرری

جلسه هم اندیشی کارشناسان معاونت درمان با روسا مرکز بهداشت جنوب و شبکه های اسلامشهر و شهرری روز شنبه 22 اردیبهشت 1403برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، جلسه هم اندیشی کارشناسان معاونت درمان با روسا مرکز بهداشت جنوب و شبکه های اسلامشهر و شهرری روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 باحضور دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی، دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن، رئیس مرکز بهداشت جنوب، دکتر امینی، مدیر شبکه شهرستان ری و کارشناسان مسئول واحد نظارت مرکز و شبکه ها برگزار شد.

در این نشست عملکرد سال 1402 مرکز / شبکه ها با عملکرد سال 1401 بررسی شدند و درخصوص اهداف و برنامه های اجرایی و قابل انتظار مدیریت نظارت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر شیوا خوشنویس، معاون مدیر نظارت و اعتباربخشی و افسانه شیخ سفلی، سرپرست اداره نظارت و اعتباربخشی مراکز درمانی سرپایی درخصوص اهداف و برنامه های اجرایی و قابل انتظار اداره نظارت در سال 1403 صحبت کردند.
مسئولین واحد دندانپزشکی، شکایات، سوء مصرف مواد و گروه مادر و نوزادان نیز موارد مرتبط به واحد خود را مطرح و هر کدام از مدیران نیز مشکلات و نظرات خود را در مرکز / شبکه مربوطه مطرح کردند.
در این نشست با اهدای لوح و هدیه ای از مدیر و روسای شبکه ها و کارشناسان نظارتی تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 266139
مریم جنتی
نویسنده

مریم جنتی