• تاریخ انتشار : 1402/05/01 - 13:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 212
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه بررسی فرآیندهای اجرایی سامانه ویزیت آنلاین بیماران بین الملل دانشگاه در معاونت درمان

دکتر گنجعلی خان: انگیزه و علاقمندی کارشناسان IPD نیرو محرکه اصلی برای برخورداری از یک سیستم پویا به منظور برطرف کردن موانع و چالش است

جلسه بررسی فرآیندهای اجرایی سامانه ویزیت آنلاین بیماران بین الملل دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، نشست بررسی فرآیندهای اجرایی سامانه ویزیت آنلاین بیماران بین الملل دانشگاه با حضور دکترعلی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان های دانشگاه، شیما هادوی، کارشناس مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان، سیده فاطمه حسینی، کارشناس گردشگری سلامت معاونت درمان، مهندس صادقی، نماینده شرکت دکتر مایکو و کارشناسان IPD بیمارستان های تحت پوشش، یک شنبه یکم مرداد 1402 برگزار شد.
 دکتر گنجعلی خان به توضیح اهمیت برنامه ریزی در حوزه گردشگری سلامت بیمارستان ها توسط کارشناسان IPD پرداخت. وی ضمن اشاره به پتانسیل بالای بیمارستان های دانشگاهی در زمینه فعالیت در این حوزه، انگیزه و علاقمندی کارشناسان IPD را به عنوان نیرو محرکه اصلی برای برخورداری از یک سیستم پویا به منظور برطرف کردن موانع و چالش های موجود در جذب بیماران بین الملل دانست.
همچنین توجه به رضایتمندی بیماران بین الملل، تشکیل منظم جلسات کمیته IPD در بیمارستان ها، همراهی مدیران، پزشکان و سایر کارکنان در این مسیر را از اهم وظایف این کارشناسان عنوان کرد.

شیما هادوی به تشریح فرآیند ویزیت آنلاین پرداخت و استفاده از این سامانه در راستای تسهیل فرآیند پذیرش بیمار و امکان گزارش گیری سریع برای کاربران را، فرصت مناسبی دانست و از حاضرین جلسه خواست تا در زمینه رفع مشکلات و موانع موجود، بازخوردهای خود را ارائه دهند.

مهندس صادقی به صورت آنلاین، درباره جزئیات فرآیند ویزیت آنلاین بیماران بین الملل را از زمان ثبت درخواست بیمار و ارسال آن به پنل گردشگری سلامت دانشگاه و ارجاع درخواست مذکور با توجه به بیماری مربوطه به کارشناس IPD بیمارستان دارای خدمت مرتبط، توضیحاتی ارائه کرد.

کارشناسان IPD، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص فرآیند تشریح شده، چالش ها و مشکلات موجود در بیمارستان های خود را بیان کردند و مقرر شد تا هر بیمارستان به صورت آزمایشی ویزیت آنلاین را به مرحله اجرا برساند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار گردشگری سلامت
  • کد خبر : 240535
شیما هادوی
تهیه کننده

شیما هادوی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *